Οι πωλήσεις του μέλλοντος- εξαλείφοντας τη φυσική επαφή: Αγοραστική εμπειρία με τεχνολογία VR / AR / XR, από την Arworks

  1. Αρχική
  2. Ουγγαρία
  3. Οι πωλήσεις του μέλλοντος- εξαλείφοντας τη φυσική επαφή: Αγοραστική εμπειρία με τεχνολογία VR / AR / XR, από την Arworks

Η νέα κατάσταση απαιτεί νέες λύσεις σε πολλούς τομείς επιχειρηματικών διαδικασιών και δραστηριοτήτων. Ανάμεσά τους και το ταξίδι των πωλήσεων που πρέπει να αναθεωρηθεί και να αλλάξει αφού οι ανάγκες και οι προσδοκίες των πελατών έχουν μεταβληθεί ριζικά. Οι πελάτες θέλουν να δουν, να δοκιμάσουν και τελικά να αγοράσουν τα προϊόντα με διαφορετικό τρόπο – κατά προτίμηση από το σπίτι ή το γραφείο τους, χωρίς να επισκέπτονται το κατάστημα, τον εκθεσιακό χώρο ή την έκθεση. Δεν θέλουν να βρίσκονται στον ίδιο χώρο με άλλους πελάτες και δεν θέλουν να αγγίξουν οτιδήποτε χρησιμοποιείται από άλλους. Προς τον δρόμο αυτό, οι τεχνολογίες που θα χρησιμοποιηθούν θα πρέπει να μπορούν να περιορίσουν την ανάγκη του πελάτη να μετακινηθεί αλλά να μπορεί να κάνει οπτικοποίηση του προϊόντος, να δει τη λειτουργική  παρουσίαση και το σχέδιο του προϊόντος όσο πιο ρεαλιστικά γίνεται. Η απάντηση βρίσκεται στην Immersive τεχνολογία εικονικής πραγματικότητας. Η εικονική / επαυξημένη και μικτή πραγματικότητα (VR / AR / MR) έχει δημιουργηθεί γι’ αυτό τον σκοπό.

VR Mall / Expo

Ένα εμπορικό κέντρο ή μια έκθεση μπορεί να «χτιστεί» σε τρισδιάστατη μορφή. Αντίστοιχα  μπορεί να το επισκεφτεί και ο VR- καταναλωτής. Κάθε ήδη υπάρχων εμπορικό κέντρο  ή κάθε νέο μπορεί να δημιουργήσει ένα τρισδιάστατο εικονικό κέντρο. Οι πελάτες μπορούν να επισκεφθούν τα εμπορικά κέντρα στην εικονική πραγματικότητα με μια συσκευή VR και μπορούν να περπατούν ελεύθερα – όπως στα πραγματικά. Όλα τα brand, οι διάφοροι οίκοι και τα καταστήματα Λιανικής μπορούν να δημιουργήσουν τα δικά τους VR καταστήματα, όπου θα συνδέονται μετατρέποντας τα εμπορικά κέντρα σε μια μοναδική συλλογή καταστημάτων VR.

Η αγοραστική εμπειρία του καταναλωτή  εμπλουτίζεται με τη χρήση εργαλείων όπως η customized διακόσμηση και η χρήση πελατών-ερμηνευτών καθώς τα στοιχεία εξαρτώνται από το προφίλ του κάθε χρήστη – όλοι μπορούν να έχουν το δικό τους ξεχωριστό εικονικό Mall. Παράλληλα υπάρχει η δυνατότητα να εμφανιστούν και άλλοι εικονικοί επισκέπτες που βρίσκονται στο εμπορικό την ίδια στιγμή.

VR Store/booth

Ένα 3D VR κατάστημα μιας εταιρείας μπορεί να δημιουργηθεί, απ’ όπου όλα τα προϊόντα και όλες οι λειτουργίες ενός πραγματικού καταστήματος είναι διαθέσιμες. Ένα κεντρικό flag VR store – προσβάσιμο από πολλά VR Εμπορικά κέντρα στα οποία όλα τα προϊόντα του να παρουσιάζονται 3D – με όλα τα χρώματα, τα μεγέθη, τις παραλλαγές και τα αποθέματα. Το VR κατάστημα δίνει πολλές νέες προοπτικές στην αγοραστική εμπειρία, όπως ο σχεδιασμός του καταστήματος VR ​​που μπορεί να αλλάξει ανάλογα με το προφίλ του πελάτη, ή ένα δίδυμο διασημοτήτων 3D που παρουσιάζει επιλεγμένα προϊόντα, ή την προβολή νέων εκδηλώσεων προϊόντων – ταυτόχρονα σε όλο τον κόσμο.

AR/VR Products

Μόλις επιλεγεί ένα προϊόν αλλά πριν από την πραγματική αγορά, μπορεί να εμφανιστεί ζωντανά στο περιβάλλον γύρω του -με φόντο το σπίτι, τον κήπο, το δρόμο. Τα προϊόντα εμφανίζονται στη ζωντανή προβολή της κάμερας του τηλεφώνου (σε AR) και μοιάζουν με πραγματικά – σε πραγματικό μέγεθος. Είναι μια διαδραστική εμπειρία, καθώς μπορούν να προστεθούν εύκολα χρωματικές παραλλαγές, τα κουμπιά μπορούν να πατηθούν, τα προϊόντα μπορούν να ανοίξουν ή να κλείσουν και το εσωτερικό των προϊόντων να εξερευνηθεί.

AR Remote Sales Assistant

Οι πελάτες μπορούν να επισκεφθούν ένα κατάστημα VR και να έχουν τον δικό τους βοηθό πωλήσεων με τη χρήση μιας οθόνης AR. Οι πελάτες κάθονται μπροστά από το πρόγραμμα περιήγησης μέσω του υπολογιστή τους στο σπίτι, ενώ ένας πωλητής τους βοηθά από ένα πραγματικό κατάστημα. Ο βοηθός πρέπει να φορά μια συσκευή με κεφαλή εξοπλισμένη με κάμερα ενώ μπορεί να προτρέξει τους πελάτες να περπατήσουν σε οποιοδήποτε σημείο του καταστήματος, να αρπάξουν, να εξερευνήσουν και να δοκιμάσουν το προϊόν. Στο τέλος, τα επιλεγμένα προϊόντα βρίσκονται στο καλάθι, ο πελάτης πληρώνει στο website και το προϊόν αποστέλλεται από το κατάστημα.

H Immersive τεχνολογία εικονικής πραγματικότητας για να χρησιμοποιηθεί στον χώρο της Πώλησης,  χρειάζεται μια συσκευή για την εκτέλεση του περιεχομένου (Smartphone (για AR) και φορητούς υπολογιστές (για Web 3D)) και τα ακουστικά VR του πελάτη. Το κόστος λειτουργίας ενός φυσικού καταστήματος είναι συγκρίσιμο με την αγορά 1000 VR ακουστικών.  Τα ακουστικά VR μπορούν να σταλούν σε δυνητικούς πελάτες για μερικές ημέρες και αν επαναχρησιμοποιηθούν. Μια τέτοια επένδυση αξίζει όσο τα ποσά των αγορών του κάθε πελάτη είναι μεγάλα αλλά σίγουρα αποτελεί τον δρόμο του κοντινού μας μέλλοντος.

Για να διαβάσετε περισσότερα  link

Πηγή: Arworks

Προηγούμενο άρθρο
Ουγγρικός φορητός αναπνευστήρας με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας
Επόμενο άρθρο
Ρομπότ καλωσορίζει τους ασθενείς σε κλινική στη Βουδαπέστη

Διαβάστε ακόμη

Μενού