Το κατάστημα Coop στο Szeged, στην πλατεία  Szent István, προσφέρει παράλληλα με την παραδοσιακή εξυπηρέτηση κατά τη διάρκεια της ημέρας και μια πλήρως αυτοματοποιημένη εξυπηρέτηση κατά τη διάρκεια της νύχτας, εκτός του τυπικού ωραρίου λειτουργίας. Έτσι, λειτουργεί το πρώτο υβριδικό έξυπνο κατάστημα στην Ουγγαρία.  Ο κ. János Kelemen, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Coop Szeged, αναφέρει ότι ξεκίνησαν τον σχεδιασμό της ανακαίνισης του καταστήματος, αναζητώντας μια οικονομικά αποδοτική λύση για την επέκταση του ωραρίου λειτουργίας του καταστήματος.

Το πλεονέκτημα του συστήματος, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Ουγγρική εταιρεία LAUREL, είναι ότι σε αντίθεση με άλλες τεχνολογίες, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν από την πλήρη γκάμα προϊόντων, αντί για μια μικρή επιλογή, που συνήθως προσφέρεται στους αυτόματους πωλητές, καθώς στα 150 τετραγωνικά μέτρα του εμπορικού χώρου του καταστήματος παρέχουν πάνω από 4.000 είδη.

Στη πλήρως αυτοματοποιημένη εξυπηρέτηση, ο πελάτης μπορεί να εξυπηρετηθεί χρησιμοποιώντας μια εφαρμογή τηλεφώνου. Μετά την εγγραφή, οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τον κωδικό QR για να ανοίξουν την είσοδο του καταστήματος και στη συνέχεια να εισέλθουν στον χώρο πωλήσεων, ο οποίος παρακολουθείται από ένα σύστημα κάμερας. Όπως και στα παραδοσιακά καταστήματα, μπορούν να επιλέξουν τα προϊόντα που θέλουν να αγοράσουν και στη συνέχεια να χρησιμοποιήσουν τον κωδικό QR για να ξεκινήσουν το ταμείο. Στα ταμεία αυτοεξυπηρέτησης, μπορούν να πληρώσουν με πιστωτική κάρτα και στη συνέχεια να ανοίξουν την πόρτα του καταστήματος σαρώνοντας ξανά τον κωδικό. Ο κ. Kelemen, τόνισε ότι το σύστημα ασφαλείας με κάμερες δεν χρησιμοποιεί λύσεις αναγνώρισης προσώπου, αλλά ανιχνεύει μόνο ύποπτες χειρονομίες. Επίσης, οι πελάτες μπορούν να λάβουν άμεση βοήθεια από την υπηρεσία αποστολής με ένα άγγιγμα.

Ολόκληρη η διαδικασία της αγοράς υποστηρίζονται από λύσεις τεχνολογίας. Μια ζυγαριά αναγνωρίζει τον τύπο των φρούτων και λαχανικών που φορτώνονται και οι αυτοματοποιημένες λύσεις επιταχύνουν τη διαδικασία παραγγελίας. Παράλληλα έχει αναπτυχθεί ένα σύστημα logistics για να διασφαλιστεί ότι οι πελάτες μπορούν πάντα να βρίσκουν φρέσκα προϊόντα αρτοποιίας και το βράδυ». Η εταιρεία Coop δηλώνει πως αν η λύση γίνει αποδεκτή από τους πελάτες, θα την εισάγουν σε περισσότερα από τα καταστήματά τους. Επιπλέον, η λύση ενδείκνυται και για περιοχές με μικρό πληθυσμό, προσφέροντας τη δυνατότητα μιας βιώσιμης λειτουργίας καταστημάτων.

Ο κ. István Bessenyei, ιδιοκτήτης της εταιρείας LAUREL, μιας Ουγγρικής εταιρείας παροχής λύσεων πληροφορικής για τη λιανική πώληση, δήλωσε ότι το σύστημα για τη λειτουργία του αυτοματοποιημένου καταστήματος αναπτύχθηκε σε διάστημα δύο ετών. Το σύστημα είναι επεκτάσιμο και μπορεί να εγκατασταθεί και σε μεγαλύτερα καταστήματα σε πολύ γρήγορο χρονικό διάστημα.

Πηγή: Hungary Today

Προηγούμενο άρθρο
Το μεγαλύτερο Ουγγρικό premium ξενοδοχείο και SPA άνοιξε στο Hévíz
Επόμενο άρθρο
Νέα εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης για θέσεις στάθμευσης στη Βουδαπέστη

Διαβάστε ακόμη

Μενού