Νέο Ουγγρικό Ηλεκτρικό Λεωφορείο GANZ-SOR EBN8

  1. Αρχική
  2. Ενέργεια
  3. Νέο Ουγγρικό Ηλεκτρικό Λεωφορείο GANZ-SOR EBN8

Το νεότερο ουγγρικό ηλεκτρικό midibus λεωφορείο, το GANZ-SOR EBN8, μετέφερε δοκιμαστικά επιβάτες στη πόλη Baja στη νότια Ουγγαρία για πέντε εβδομάδες, διανύοντας συνολικά 5.800 χιλιόμετρα. Αυτή ήταν η πρώτη δοκιμαστική λειτουργία του νέου ηλεκτρονικό λεωφορείου πραγματοποιώντας διαδρομές σε όλη την πόλη. Το GANZ-SOR δημιουργήθηκε από Ούγγρους μηχανικούς, υπάλληλους της εταιρείας GTKB Kft, στην πόλη της Baja, οι οποίοι ανέπτυξαν τον πυρήνα του οχήματος, το σύστημα ηλεκτρικής κίνησης, και χειρίστηκαν επίσης και τις εργασίες ανάπτυξης λογισμικού.

E-bus
Το νέο ηλεκτρικό λεωφορείο είχε ιδιαίτερα καλή απόδοση, με αποτέλεσμα το GANZ-SOR EBN8 να λειτουργήσει αντί για τρεις που είχαν αρχικά προγραμματιστεί, πέντε συνεχόμενες εβδομάδες. Κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής περιόδου, το λεωφορείο μετέφερε περίπου 8.000 επιβάτες και καθώς η δημόσια συγκοινωνία στη Baja είναι δωρεάν, οι επιβάτες δεν χρειάστηκε να αγοράσουν εισιτήρια. Το midibus δοκιμάστηκε σε όλα τα δρομολόγια και τις υπηρεσίες, επιτρέποντας τόσο στους επιβάτες όσο και στους χειριστές να αποκτήσουν σημαντική εμπειρία. «Η περίοδος της δοκιμής κύλησε ομαλά συνολικά, το λεωφορείο λειτουργούσε καθημερινά και δεν υπήρξε κανένα περιστατικό που να απαιτούσε να τεθεί εκτός λειτουργίας», δήλωσε ο Pencz Rudolf, διευθύνων σύμβουλος της GTKB Kft., της εταιρείας που κατασκευάζει το όχημα.
Οι σχεδιαστές έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στη δοκιμή της εγχώριας μπαταρίας, η οποία ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες. Το λεωφορείο φορτίστηκε στην τοποθεσία του κατασκευαστή χρησιμοποιώντας τον δικό του εξοπλισμό φόρτισης προτύπου CCS2. Το νέο όχημα άρεσε ιδιαίτερα στους οδηγούς λεωφορείων, που το ονόμασαν με αγάπη «Picur» (μικρό). Επιπλέον, οι επιβάτες έδωσαν πολλά θετικά σχόλια.
«Με βάση τις εμπειρίες που αποκτήθηκαν, θα κάνουμε μικρές προσαρμογές στις ρυθμίσεις λογισμικού και μετά μπορεί να ξεκινήσει το επόμενο στάδιο: η μόνιμη ανάπτυξη του οχήματος και η έναρξη της παραγωγής σε σειρά», πρόσθεσε ο διευθύνων σύμβουλος.
Το μήκους οκτώ μέτρων, χαμηλού δαπέδου ηλεκτρικό midibus με 16 θέσεις παρουσιάστηκε από την GTKB το καλοκαίρι του 2024, όταν έλαβε έγκριση τύπου. Το πρωτότυπο όχημα τέθηκε σε λειτουργία τον Οκτώβριο. Η GTKB ανέπτυξε το σύστημα ηλεκτρικής κίνησης, ενώ η τσέχικη εταιρεία SOR σχεδίασε το αμάξωμα του οχήματος. Ο κινητήρας ασύγχρονης έλξης 120 kW τροφοδοτείται από μπαταρία τύπου NMC 200 kWh, η οποία μπορεί να φορτιστεί χρησιμοποιώντας τεχνολογία plug-in και φορτιστή παντογράφου (OppCharge). Το λεωφορείο μπορεί να διανύσει περίπου 270 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση.
Πηγή: Hungary Today

Προηγούμενο άρθρο
Η Ουγγρική FrontEndART και το Πανεπιστήμιου του Szeged ανέπτυξαν σύστημα AI για τη διόρθωση κώδικα
Επόμενο άρθρο
Ερευνητές του HUN-REN ανακαλύπτουν νέες πληροφορίες για τον ανθρώπινο εγκέφαλο

Διαβάστε ακόμη

Μενού