Η κατασκευή του μεγαλύτερου Ευρωπαϊκού Σιδηροδρομικού Σταθμού ξεκινά στην Ουγγαρία

  1. Αρχική
  2. Μηχανολογικός τομέας
  3. Η κατασκευή του μεγαλύτερου Ευρωπαϊκού Σιδηροδρομικού Σταθμού ξεκινά στην Ουγγαρία

Η κατασκευή του μεγαλύτερου και πιο σύγχρονου τερματικού Σιδηροδρομικού Σταθμού στην Ευρώπη έχει ξεκινήσει στην περιοχή Fényeslitke, που βρίσκεται κοντά στα σύνορα Ουγγαρίας-Ουκρανίας, σύμφωνα με το δελτίο τύπου που εστάλη στην ειδησεογραφική εφημερίδα Budapest Business Journal.

Με πάνω από 125 εκτάρια, ο τερματικός Σιδηροδρομικός Σταθμός East-West Gate, βρίσκεται σε στρατηγικό σημείο μέσα στην οικονομική ζώνη της Belt and Road Initiative και αναμένεται να παραδοθεί το πρώτο τρίμηνο του 2022. Η κατασκευή του τερματικού σταθμού και η σιδηροδρομική σύνδεση βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη.

Το East-West Gate (EWG) θα είναι ο πρώτος χερσαίος τερματικός Σιδηροδρομικού Σταθμός που θα βασίζεται στην πράσινη τεχνολογία χρησιμοποιώντας το δικό του 5G δίκτυο. Η αναμενόμενη χωρητικότητα του σταθμού θα είναι 1 εκατομμύριο TEU (Twenty-foot Equivalent Unit) ετησίως. Ο Σταθμός θα λειτουργήσει ως τη δυτική πύλη προς το “New Silk Road”, προσφέροντας μια ταχύτερη εναλλακτική διαδρομή προς Αυστρία, Ελβετία, Ιταλία, Σλοβενία, Κροατία και Γερμανία για την εμπορευματική μετακίνηση από την Ασία συγκριτικά με τις υπάρχουσες χερσαίες και θαλάσσιες διαδρομές.

Το East-West Gate, το οποίο χτίζεται στο σημείο συνάντησης των ρωσικών σιδηροδρόμων και των ευρωπαϊκών σιδηροδρόμων της Ουγγαρίας, αποτελεί επίσης μια νέα ευκαιρία για την εξαγωγική κίνηση προς την Ασία από τη Δυτική Ευρώπη. Επιπλέον, μπορεί να ενισχύσει την καλύτερη χρήση του σιδηροδρομικού δικτύου Trans-Siberian το οποίο έχει σημειώσει σημαντικές βελτιώσεις τα τελευταία χρόνια.

Η δοκιμαστική λειτουργία της εγκατάστασης έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2022, ενώ η τελική της παράδοση έχει προγραμματιστεί για το πρώτο τρίμηνο του 2022. Η επένδυση 61 εκατ. Ευρώ χρηματοδοτείται εξ ολοκλήρου από ιδιωτικές πηγές. Η ουγγρική κυβέρνηση χορήγησε 8,2 εκατομμύρια ευρώ στην EWG ως επιδότηση δημιουργίας θέσεων εργασίας. Στο Σταθμό EWG θα κατασκευαστούν πέντε διαδρομές μεγάλου εύρους και πέντε στενού εύρους μήκους 850 μέτρων, με δυνατότητα εξυπηρέτησης τεσσάρων τρένων μήκους 740 μέτρων ταυτόχρονα.

Σύμφωνα με τα σχέδια, η εγκατάσταση θα τροφοδοτείται με πράσινη τεχνολογία, ακολουθώντας τη περιβαλλοντική πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ένα ηλιακό πάρκο υψηλής απόδοσης και ένα σύστημα αντλίας θερμότητας θα παρέχει την απαραίτητη ισχύ, και μόνο ηλεκτρικά τρακτέρ και ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα χρησιμοποιούνται μέσα στην περιοχή του τερματικού σταθμού.

Ο Σταθμός θα παρέχει μια πλήρη γκάμα υπηρεσιών logistics όταν ξεκινήσει την πλήρη λειτουργία του, προσφέροντας προς διάθεση 15.000 τ.μ. ενοικιαζόμενου χώρου αποθήκης. Στις διαθέσιμες μη χτισμένες περιοχές υπάρχει η δυνατότητα να δημιουργηθούν στο μέλλον επιπλέον 500.000 τ.μ. χώρου αποθήκης, συναρμολόγησης ή και παραγωγής.

Πηγή: Budapest Business Journal

 

Προηγούμενο άρθρο
Abylon: Rapid Analytics & Planning, Video Call Centers, Map Visualization tools και Collaboration Technologies
Επόμενο άρθρο
Ιαπωνικές εταιρείες επενδύουν 18 εκατομμύρια ευρώ στην Ουγγαρία

Διαβάστε ακόμη

Μενού