Ουγγρικός φούρνος αναπτύσσει προϊόντα με την υποστήριξη της Τεχνητής Νοημοσύνης

  1. Αρχική
  2. Γεωργία & Τρόφιμα
  3. Ουγγρικός φούρνος αναπτύσσει προϊόντα με την υποστήριξη της Τεχνητής Νοημοσύνης

Ο Ουγγρικός Όμιλος αρτοπωλείων Hajdúsági Bakeries θα είναι ο πρώτος στην Ουγγαρία που θα λανσάρει προϊόντα αρτοποιίας που έχουν αναπτυχθεί με την υποστήριξη της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI), όπως δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας σε συνέντευξη Τύπου στο Debrecen. Ο κ. Tamás Szakács ανέφερε ότι για την δημιουργία των προϊόντων τους,  η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης λειτουργεί παράλληλα με τις ανθρώπινες αποφάσεις, έχοντας συμπεριλάβει περισσότερες από έξι πλατφόρμες τεχνητής νοημοσύνης στη δουλειά τους, που τους βοηθούν για την ανάπτυξη νέων προϊόντων, για συγκεκριμένες συνταγές, για τις τεχνολογικές πτυχές, το πετυχημένο μάρκετινγκ, την αποτελεσματική επικοινωνία αλλά και τα δημιουργικά στοιχεία του ομίλου (ιστοσελίδες, οπτικές, μουσικές και λεκτικές λύσεις).

Όπως αναφέρει ο κ. Szakács, η εμπειρία της γεύσης του προϊόντος στις δοκιμές ήταν ανθρώπινη, και πιστεύουν ότι τα προϊόντα τους που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη, σύντομα διαθέσιμα στα καταστήματα στην Ουγγαρία, θα έχουν θερμή υποδοχή στις αγορές. Όπως εξήγησε τρία προϊόντα έχουν αναπτυχθεί μέχρι στιγμής χρησιμοποιώντας αυτή τη μέθοδο. Ένα από αυτά είναι το ψωμί Csevegő (“Chatter”), το οποίο προψήνεται και καταψύχεται πριν παραδοθεί στα καταστήματα, ενώ τα άλλα δύο καινοτόμα προϊόντα που αναπτύχθηκαν με τεχνητή νοημοσύνη, είναι μια βάση σάντουιτς και ένα κέικ, που πρόκειται να λανσαριστούν ως μέρος της «έξυπνης» σειράς προϊόντων υποστήριξης του ανοσοποιητικού Vitajó. Ανέφερε ότι στα Hajdúsági Bakeries, η τεχνητή νοημοσύνη τίθεται στην υπηρεσία της καινοτομίας για την παραγωγή πιο σύγχρονων, υγιεινών, νόστιμων προϊόντων. Για το σκοπό αυτό, πρόσθεσε, πρόσφατα δημιουργήθηκε μια μονάδα δειγμάτων για κατεψυγμένα προϊόντα με επένδυση 6 εκατ. ευρώ. Ο Ουγγρικός όμιλος, που απασχολεί 380 άτομα, είχε κύκλο εργασιών 29 εκατομμύρια ευρώ το 2022 και αναμένει να αυξηθεί κατά 1,3 εκατομμύρια ευρώ φέτος.

Η εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης στον εξελισσόμενο τομέα λιανικής πώλησης τροφίμων είναι ένα σημάδι για τη βελτίωση της αποδοτικότητας των επιχειρήσεων και της εφοδιαστικής αλυσίδας. Αυτές οι μετασχηματιστικές τεχνολογίες βοηθούν τη βιομηχανία τροφίμων σε διάφορα τμήματα μέσω νέων μηχανισμών. Η τεχνητή νοημοσύνη προσφέρει πολύτιμη βοήθεια σε εταιρείες τροφίμων, συμπεριλαμβανομένων κορυφαίων εμπορικών εταιρειών όπως η Nestlé και η Nuritas, που χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη για να εντοπίσουν πρωτεΐνες που επιτρέπουν την παραγωγή υγιεινών τροφίμων. Αντίστοιχα και η Kraft Heinz χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να βελτιστοποιήσει και να ενισχύσει τις σχέσεις της με τα καταστήματα, τους αντιπροσώπους πωλήσεων και τους καταναλωτές. Οι ειδικοί πιστεύουν ότι οι λύσεις που βασίζονται σε τεχνητή νοημοσύνη θα προσφέρουν μια σημαντική αύξηση στην ορθή λειτουργία των επιχειρήσεων και στη βιομηχανία τροφίμων.

Πηγή: Hungary Today

Προηγούμενο άρθρο
Τα Ουγγρικά Φορολογικά Κίνητρα για την Προστασία του περιβάλλοντος και τις επενδύσεις Ενεργειακής Απόδοσης
Επόμενο άρθρο
Oυγγρική εταιρεία ανέπτυξε καινοτόμα βιοπλαστική συσκευασία

Διαβάστε ακόμη

Μενού